075. Маркетинг

Факультет економічних наук
Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Бакалавр
Освітня програма: Маркетинг

Загальна інформація

Програма забезпечує формування компетентностей випускників щодо розвитку соціально-відповідального та етичного маркетингу для підприємств різних галузей економіки в контексті його реалізації шляхом збалансованої інтеграції освітнього процесу, практичної підготовки та наукових досліджень.

Чого Ви навчитесь?

Випускники спеціальності «Маркетинг»:

  • мають ґрунтовні теоретичні знання у галузі маркетингу та можуть успішно застосовувати набуті навички у вирішенні професійних задач;
  • знаходять оптимальні шляхи розв’язання практичних завдань та ухвалюють економічно доцільні й виважені рішення;
  • уміють планувати можливості особистого професійного розвитку, працювати як самостійно, так і в команді;
  • володіють навичками усної та письмової професійної комунікації англійською мовою;
  • розробляють стратегічні й тактичні програми розвитку у своїй галузі;
  • мають добре розвинені навички абстрактного та критичного мислення;
  • демонструють гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях та в невизначених умовах.

 

Які міжнародні можливості?

У студентів та студенток є змога навчатись на сертифікатній програмі «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», що з 2014 року сертифікована Міжнародною інституцією CFA (USA). Вони також можуть взяти участь у кейс-чемпіонатах і конкурсах в Україні та за кордоном: PWC. Game of advisors, CFA Institute Research Challenge, НБУ, KSE Brain Champ, Unilever. Future Leader's League, L’Oreal Talent.

Академічна мобільність також відбувається у рамках домовленостей НаУКМА з:

  • Університетом Бергена (UiB), Норвегія;
  • Університетом Пари-Ест-Кретей, Франція.

 

Де зможе працювати випускник програми?

  • у науково-дослідних інститутах;
  • у ресторанному та готельному бізнесі;
  • на підприємствах представників великого та малого бізнесу;
  • у соціальних фондах;
  • у страхових компаніях;
  • в освітніх установах;
  • у податкових установах;
  • на підприємствах промислової або аграрної галузі;
  • на державній службі;
  • у ЗМІ;
  • в HR;
  • у міжнародних компаніях;
  • у громадських організаціях;
  • у митній службі.
23
бюджетних місць
37
контрактних місць
6500 грн/міс.*
вартість контракту
3 роки 10 місяців
тривалість навчання
* Місячна вартість навчання за контрактом обрахована виходячи з тривалості навчального року, що становить 10 місяців. Оплата здійснюється раз на семестр, або щорічно, або одразу за всі роки навчання.

Переваги

Застосування сучасних універсальних та спеціалізованих інформаційних систем і програмних продуктів

Система ефективної мотивації творчої співпраці здобувачів, викладачів і майбутніх роботодавців

Залучення представників бізнесу до навчального процесу

Формування індивідуальної освітньої траєкторії

Поєднання традиційних та інноваційних форм навчання, використання засобів дистанційного навчання

Вивчення дисциплін з фокусом на маркетингову аналітику, креативність, інноваційність та цифрові технології

Участь у програмах академічної мобільності

Предмети ЗНО/НМТ

Українська мова
від 100 балів
Математика
від 100 балів
Історія України
від 100 балів
Іноземна мова
від 100 балів
Біологія
від 100 балів
Хімія
від 100 балів
Фізика
від 100 балів
Українська література
від 100 балів
Географія
від 100 балів

Конкурс

Прохідні бали у минулому році
185.8
на бюджет
151.0
на контракт

Відеопрезентація

Додаткові презентаційні матеріали

Навчальний план

Нормативні дисципліни
Нормативні дисципліни
Вибіркові дисципліни

Стипендії від грантодавців

Стипендія «Зірка ФЕН»

Стипендія ім. Вадима Гетьмана

Об’єднаний студентський стипендіальний фонд

Стипендія Асоціації випускників НаУКМА

Стипендії ім. Мирослава Осадчука

Контактна особа

Ірина Анатоліївна Гриджук

Координатор набору