075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
Основний фокус програми полягає у забезпеченні компетентностей випускників щодо розвитку соціально-відповідального та етичного маркетингу для підприємств різних галузей економіки в контексті його реалізації шляхом збалансованої інтеграції освітнього процесу, практичної підготовки та наукових досліджень. Освітнє середовище КМА дозволяє задовольнити наукові та освітні потреби й інтереси здобувачів. Психологічний клімат сприяє набуттю фахової зрілості, стимулюванню творчої ініціативності, покращенню навичок комунікації. Графік освітнього процесу забезпечує час для збалансованої розвитку здобувачів і дозволяє поєднувати аудиторні заняття з практичною роботою. Випускники ОНП «Маркетинг» здатні працювати на підприємствах та в установах будь-якої організаційно-правої форми. Сьогодні наші випускники займають такі посади:
- керівник департаменту маркетингу, відділу стратегічного розвитку, департаменту збуту, рекламного відділу, департаменту інноваційного розвитку, P&R відділу;
- менеджер з маркетингу, P&R менеджер, бренд-менеджер, маркетинговий аналітик, консалтинг-менеджер, арт-директор, діджитал-маркетолог;
- директор, менеджер чи фахівець агенції (маркетингової, P&R, рекламної, івент, дослідницької, консалтингової, тощо).