075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
Загальна інформація
Програма забезпечує формування компетентностей випускників щодо розвитку соціально-відповідального та етичного маркетингу для підприємств різних галузей економіки в контексті його реалізації шляхом збалансованої інтеграції освітнього процесу, практичної підготовки та наукових досліджень.
Чого Ви навчитесь?
Випускники спеціальності «Маркетинг»:
- мають ґрунтовні теоретичні знання у галузі маркетингу та можуть успішно застосовувати набуті навички у вирішенні професійних задач;
- знаходять оптимальні шляхи розв’язання практичних завдань та ухвалюють економічно доцільні й виважені рішення;
- уміють планувати можливості особистого професійного розвитку, працювати як самостійно, так і в команді;
- володіють навичками усної та письмової професійної комунікації англійською мовою;
- розробляють стратегічні й тактичні програми розвитку у своїй галузі;
- мають добре розвинені навички абстрактного та критичного мислення;
- демонструють гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях та в невизначених умовах.
Які міжнародні можливості?
У студентів та студенток є змога навчатись на сертифікатній програмі «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», що з 2014 року сертифікована Міжнародною інституцією CFA (USA). Вони також можуть взяти участь у кейс-чемпіонатах і конкурсах в Україні та за кордоном: PWC. Game of advisors, CFA Institute Research Challenge, НБУ, KSE Brain Champ, Unilever. Future Leader's League, L’Oreal Talent.
Академічна мобільність також відбувається у рамках домовленостей НаУКМА з:
- Університетом Бергена (UiB), Норвегія;
- Університетом Пари-Ест-Кретей, Франція.
Де зможе працювати випускник програми?
- у науково-дослідних інститутах;
- у ресторанному та готельному бізнесі;
- на підприємствах представників великого та малого бізнесу;
- у соціальних фондах;
- у страхових компаніях;
- в освітніх установах;
- у податкових установах;
- на підприємствах промислової або аграрної галузі;
- на державній службі;
- у ЗМІ;
- в HR;
- у міжнародних компаніях;
- у громадських організаціях;
- у митній службі.