061. Журналістика
Освітня програма: Зв’язки з громадськістю
Загальна інформація
Освітня програма «Зв’язки з громадськістю» передбачає підготовку фахівців, здатних застосовувати сучасні комунікаційні технології задля гармонізації стосунків організації з громадськістю, формування довіри до неї. Метою освітньої програми є підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних вирішувати практичні завдання комунікацій із громадськістю та володіти практичними навичками технологій впровадження цивілізованих комунікацій із громадськістю, дотримуючись високих професійних стандартів та етики PR.
Чого Ви навчитесь?
Випускники спеціальності «Журналістика»:
- мають ґрунтовні теоретичні знання у галузі соціальних та поведінкових наук;
- здатні до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел для розгляду конкретних питань;
- створюють якісні та цікаві тексти;
- організовують власні журналістські розслідування;
- уміють організовувати публічні дискусії та вирішувати суперечки;
- уміють планувати можливості особистого професійного розвитку, працювати як самостійно, так і в команді;
- володіють навичками усної та письмової професійної комунікації англійською мовою;
- мають добре розвинені навички ораторської майстерності;
- уміють ефективно працювати з інформацією, мають добре розвинені навички абстрактного та критичного мислення.
Які міжнародні можливості?
Під час навчання студенти та студентки Академії можуть отримати міжнародний академічний досвід і глобальні компетентності, долучаючись до різних форм і форматів — семестрової, змішаної, віртуальної тощо — міжнародної мобільності.
Також здійснюється академічна мобільність у рамках домовленостей НаУКМА з:
- Університетом ім. Фрідріха Шиллера (Німеччина);
- Університетом Торонто (Канада);
- Університетом Глазго (Велика Британія);
- Університетом Тарту (Естонія);
- Гіссенським університетом ім. Юстуса Лібіха (Німеччина);
- Університетом Кадір Хас (Туреччина);
- Варшавським університетом (Польща);
- Маастрихтським університетом (Нідерланди).
Де зможе працювати випускник програми?
- у засобах масової інформації;
- у галузі менеджменту, PR;
- у редакціях та видавництвах;
- у науково-дослідних інститутах;
- у закладах освіти;
- у державних та приватних компаніях;
- на державній службі.