035. Філологія
Освітня програма: Мова, література, компаративістика
Загальна інформація
Філологія як складова гуманітаристики у час серйозних загроз українській національно-культурній ідентичності є в авангарді просування національних і демократичних цінностей. Програма підготовки включає блок дисциплін ґрунтовної філологічної підготовки. Кожний слухач програми має можливість сформувати індивідуальну освітню траєкторію завдяки організації освітнього процесу на засадах вільного творчого навчання (Liberal Arts Education).
Чого Ви навчитесь?
Випускники спеціальності «Філологія»:
- мають ґрунтовні теоретичні знання у галузі філології;
- вільно комунікують державною та англійською мовами усно й письмово;
- уміють створювати, аналізувати, оцінювати, редагувати та коректувати, перекладати різножанрові та різностильові тексти українською та англійською мовами;
- використовують лінгвістичні знання і навички для розв'язання широкого кола творчих завдань;
- мають добре розвинені навички ораторської майстерності;
- уміють ефективно працювати з інформацією, мають добре розвинене критичне та логічне мислення.
Які міжнародні можливості?
Різні кафедри факультету гуманітарних наук систематично співпрацюють з такими інституціями:
- Центр Східноєвропейських досліджень Варшавського університету (Польща);
- Ягеллонський університет (Польща);
- Міланський університет (Італія);
- Науковий центр «Східна Європа» Ґіссенського університету імені Юстаса Лібіґа (Німеччина);
- Інститут Гердера (Німеччина);
- Польське історичне товариство;
- Університет ім. А. Міцкевича у Познані (Польща);
- Люблінський університет Марії Кюрі-Склодовської (Польща);
- Міжуніверситетська мережа кафедр ЮНЕСКО «Культура миру через комунікацію»;
- Мовний центр Райсонівського університету (Канада);
- Канадський інститут українських студій Університету Альберти (Канада);
- Фонд імені Самійла Величка Університету Альберти.
Де зможе працювати випускник програми?
- у провідних українських і міжнародних медіа;
- у видавництвах та редакціях;
- у рекламному бізнесі, маркетингу, PR-відділах і центрах комунікацій, HR-відділах;
- у культурних центрах та установах;
- у ЗМІ;
- у закладах освіти;
- в управлінській галузі;
- у науково-дослідницьких установах;
- в органах державної влади, громадських організаціях.