053. Психологія
Освітня програма: Психологія
Освітній процес побудований на принципах студентоцентричного, особистісно орієнтованого навчання, на засадах компетентнісного, практико-орієнтованого, системного підходів.
Освітня програма з психології дає змогу забезпечити набуття здобувачами вищої освіти таких соціальних навичок:
- організаційні — освітній компонент «Організаційна психологія», «Соціальна психологія»;
- комунікативні — освітній компонент «Комунікативний практикум»;
- управлінські (організація командної роботи, управління конфліктами, тайм-менеджмент) — освітній компонент «Психологія управління», «Основи конфліктології»;
- навички гнучкості та адаптивності в процесі розв’язання завдань у ситуації невизначеності — освітній компонент «Психологія прийняття рішень»;
- здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел для розгляду конкретних питань — освітній компонент «Психологія творчості»;
- уміння виступати публічно та навички вести переговори — освітній компонент «Психологія переговорів у конфліктах»;
- уміння модерувати дискусії та залагоджувати суперечки — освітній компонент «Практикум з медіації».
Студент самостійно формує індивідуальний навчальний план у вибірковій частині, орієнтуючись на свої інтереси та потреби. Критерії оцінювання та види робіт, які студент має виконати, вивчаючи певний курс, закріплені в силабусі, що зменшує вплив суб’єктивізму в оцінюванні.
Дотримання принципів академічної доброчесності регулюється Положенням про академічну доброчесність та Порядком перевірки академічних та наукових текстів на плагіат.