075. Маркетинг

Факультет економічних наук
Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Магістр
Освітня програма: Маркетинг

Основний фокус освітньо-наукової програми полягає у формуванні компетенцій щодо розвитку соціально-відповідального та етичного маркетингу для підприємств різних галузей економіки в контексті його реалізації шляхом збалансованої інтеграції освітнього процесу, практичної підготовки та наукових досліджень.

Освітнє середовище КМА дає змогу задовольнити наукові та освітні потреби й інтереси здобувачів. Психологічний клімат сприяє набуттю фахової зрілості, стимулюванню творчої ініціативності, покращенню навичок комунікації. Графік освітнього процесу забезпечує час для збалансованого розвитку здобувачів і дозволяє поєднувати аудиторні заняття з практичною роботою.

Випускники ОНП «Маркетинг» можуть працювати на підприємствах та в установах будь-якої організаційно-правої форми. Сьогодні наші випускники обіймають такі посади:

  • керівник департаменту маркетингу, відділу стратегічного розвитку, департаменту збуту, рекламного відділу, департаменту інноваційного розвитку, P&R-відділу;
  • менеджер з маркетингу, P&R-менеджер, бренд-менеджер, маркетинговий аналітик, консалтинг-менеджер, арт-директор, діджитал-маркетолог;
  • директор, менеджер чи фахівець маркетингової, рекламної, P&R-,  івент-, дослідницької, консалтингової агенції тощо.
17
бюджетних місць
18
контрактних місць
6300 грн/міс.*
вартість контракту
1 рік 10 місяців
тривалість навчання
* Місячна вартість навчання за контрактом обрахована виходячи з тривалості навчального року, що становить 10 місяців. Оплата здійснюється раз на семестр, або щорічно, або одразу за всі роки навчання.

Переваги

Авторські курси від провідних науковців і практиків сфери маркетингу

Співпраця з провідними іноземними і національними університетами; широкий спектр програм академічної мобільності

Сприяння розвитку професійної кар’єри та формуванню індивідуальної освітньої траєкторії

Поєднання різних форм навчання (дистанційного і очного, синхронного і асинхронного)

Повне забезпечення електронними ресурсами всіх навчальних дисциплін на платформі dist.edu

Практика використання сучасних маркетингових інформаційних систем (МІС) і програмних продуктів

Інноваційний практико-орієнтований зміст навчання; залучення до викладання представників бізнесу

Гарантія працевлаштування, зокрема в міжнародних компаніях

Унікальна освітньо-наукова програма, що гармонійно поєднує науку, практику і бізнес

Конкурс

Прохідні бали у минулому році
164.8
на бюджет
131.1
на контракт

Навчальний план

Стипендії від грантодавців

Об’єднаний студентський стипендіальний фонд

Стипендія «Зірка ФЕН»

Стипендія ім. Вадима Гетьмана

Стипендія родини Позняків

Премія ім. Миколи Кравця

Контактна особа

Ковшова Ірина Олегівна

Координатор набору