075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
Основний фокус освітньо-наукової програми полягає у формуванні компетенцій щодо розвитку соціально-відповідального та етичного маркетингу для підприємств різних галузей економіки в контексті його реалізації шляхом збалансованої інтеграції освітнього процесу, практичної підготовки та наукових досліджень.
Освітнє середовище КМА дає змогу задовольнити наукові та освітні потреби й інтереси здобувачів. Психологічний клімат сприяє набуттю фахової зрілості, стимулюванню творчої ініціативності, покращенню навичок комунікації. Графік освітнього процесу забезпечує час для збалансованого розвитку здобувачів і дозволяє поєднувати аудиторні заняття з практичною роботою.
Випускники ОНП «Маркетинг» можуть працювати на підприємствах та в установах будь-якої організаційно-правої форми. Сьогодні наші випускники обіймають такі посади:
- керівник департаменту маркетингу, відділу стратегічного розвитку, департаменту збуту, рекламного відділу, департаменту інноваційного розвитку, P&R-відділу;
- менеджер з маркетингу, P&R-менеджер, бренд-менеджер, маркетинговий аналітик, консалтинг-менеджер, арт-директор, діджитал-маркетолог;
- директор, менеджер чи фахівець маркетингової, рекламної, P&R-, івент-, дослідницької, консалтингової агенції тощо.