051. Економіка
Освітня програма: Економіка
Інтегральна компетентність: здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі і проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій в умовах невизначеності.
Нормативний зміст підготовки випускників, сформульований у термінах результатів навчання:
- Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем на абстрактному рівні шляхом декомпозиції їх на складові.
- Демонструвати навички самостійно приймати рішення, лідерські навички та уміння працювати в команді.
- Демонструвати навички спілкування в професійних і наукових колах державною та англійською мовами.
- Проводити дослідження, генерувати нові ідеї, здійснювати інноваційну діяльність.
- Обґрунтовувати та управляти проектами або комплексними діями.
- Демонструвати високу соціальну відповідальність і дотримання принципів академічної доброчесності.
- Оцінювати результати власної роботи і нести відповідальність за особистий професійний розвиток.
- Вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління економічною діяльністю.
- Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань.
- Обґрунтовувати рішення в умовах невизначеності, що потребують застосування нових підходів та економіко-математичного моделювання та прогнозування.
- Застосовувати сучасні інформаційні технології у соціально-економічних дослідженнях.
- Формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розв’язку, беручи до уваги наявні ресурси.
- Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання.
- Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.
- Застосовувати наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економічній діяльності.
- Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем.
- Планувати і проводити наукові дослідження, демонструвати результати наукових робіт та готувати їх до оприлюднення.
- Застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі у вищих навчальних закладах освіти.
- Демонструвати навички самостійного опанування новими знаннями, використовуючи сучасні освітні та дослідницькі технології у сфері економіки.
- Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку та застосовувати їх для формування нових моделей економічних систем та процесів.