С7. Журналістика

Факультет соціальних наук та соціальних технологій
Кафедра «Могилянська школа журналістики»
Магістр
Освітня програма: Журналістика

Оперативний зв'язок, додаткова інформація та відповіді на будь-які питання

Могилянська школа журналістики — унікальний освітній центр, що поєднує теоретичну підготовку, досвід практичної роботи і ґрунтовні дослідження в галузі масових комунікацій та журналістики.

Принципи навчання на магістерській програмі

Навчання через практику

За час навчання кожен студент створює кілька десятків індивідуальних та командних проєктів і журналістських матеріалів, серед яких статті, телевізійні та радіосюжети, документальні фільми, інтернет-проєкти, журнали. Крім того, студенти проходять практику в провідних редакціях українських та закордонних медіа.

Високі стандарти професії

Від перших днів навчання викладачі спонукають студентів осмислювати та засвоювати цінності етики й професіоналізму, бути вимогливими до власної роботи та роботи колег, навчають всебічно й об’єктивно аналізувати складні ситуації та висвітлювати їх із усвідомленням можливих наслідків.

Дотримання вимог сучасності

У МШЖ відстежуються найновіші зміни в галузі та пропонуються знання й уміння, які не тільки відповідають сучасним вимогам, але й передбачають та враховують можливості подальшого розвитку журналістики.

Об’єкти вивчення або діяльності:

журналістика, нові медіа, мультимедіа, соціальні технології, комунікація, візуальні комунікації, медіавиробництво, цифрові технології, дезінформація, інформаційні впливи.

Цілі навчання:

комплексна підготовка журналістів, здатних створювати, редагувати, просувати та аналізувати медіаконтент різних типів медіа, зокрема конвергентних, а також розробляти дизайн і проводити медіадослідження для поглиблення експертних знань про медіа та кращого розуміння тенденцій розвитку медіаландшафту й суспільних процесів.

Теоретичний зміст:

теорії аудіо- та відеовиробництва, теорія мультимедійного тексту, нові медіа та цифрова культура, теорії медіадосліджень та методологія медіадосліджень, теорії, які дозволяють аналізувати медіаландшафт, глобальний та національний.

Фокус програми:

  • медіавиробництво та цифрові інформаційні технології;
  • візуальні медіа;
  • дослідження проблем та тенденцій у медіасфері, аналіз інформаційних викликів, зокрема аналіз медіаконтенту на предмет деструктивних інформаційних впливів, пропаганди та дезінформації.

 

Програмні результати навчання

  • Приймати ефективні рішення з проблем журналістики, у тому числі в умовах багатокритеріальності, неповних чи суперечливих інформації та вимог.
  • Аналізувати та оцінювати потенційний вплив розвитку технологій на сучасний стан та розвиток журналістики.
  • Проводити збір, інтегрований аналіз та узагальнення матеріалів з різних джерел, включаючи наукову та професійну літературу, бази даних, та перевіряти їх на достовірність, використовуючи сучасні методи дослідження.
  • Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно й письмово для обговорення професійної діяльності, результатів досліджень та інновацій, пошуку та аналізу відповідної інформації.
  • Генерувати нові ідеї та використовувати сучасні технології під час створення медіапродуктів.
  • Оцінювати достовірність інформації та надійність джерел, ефективно опрацьовувати та використовувати інформацію для проведення наукових досліджень та практичної діяльності, виявляти ефекти пропаганди, дезінформації та передбачати загрози шкідливого контенту.
  • Дискутувати зі складних комунікаційних проблем, пропонувати і обґрунтовувати варіанти їх розв’язання, працювати із сенситивними темами: висвітлення конфліктів, тероризму, релігійної та гендерної толерантності.
  • Використовувати передові знання й методики у процесі дослідження діяльності та створення нових медіаінституцій.
  • Проводити порівняльний аналіз законодавчої бази та діяльності окремих медіаінституцій України та країн Європейського Союзу.
  • Мати практичні навички розв’язання проблем, пов’язаних з організацією нових медіаустанов та інституцій.
  • Брати продуктивну участь у розробленні проєктів документів, що регламентують діяльність в усіх сферах журналістики, обґрунтовувати суспільну потребу в їх прийнятті, прогнозувати результати їх впливу на суспільство.
  • Розробляти та реалізовувати інноваційні та дослідницькі проєкти у сфері журналістики з урахуванням правових, соціальних, економічних та етичних аспектів та професійних стандартів, враховуючи особисту безпеку та дотримуватись інформаційної (цифрової) гігієни.
  • Організовувати роботу колективу, забезпечувати професійний розвиток його членів та досягнення поставлених цілей.
  • Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, необхідні для розв’язання складних задач журналістики, висувати й перевіряти гіпотези, обирати ефективні методи дослідження, обґрунтовувати висновки.
  • Розробляти навчально-методичне забезпечення й викладати спеціальні навчальні дисципліни у закладах.
12
бюджетних місць
7
контрактних місць
6500 грн/міс.*
вартість контракту
1 рік 10 місяців
тривалість навчання
* Місячна вартість навчання за контрактом обрахована виходячи з тривалості навчального року, що становить 10 місяців. Оплата здійснюється раз на семестр, або щорічно, або одразу за всі роки навчання.

Переваги

Навчання та викладання, базовані на застосуванні сучасних інформаційних технологій та інновацій

Взаємодія з журналістами-практиками та провідними медіаорганізаціями

Принцип Творчих майстерень та Авторських лабораторій, що дозволяє вдосконалювати навички з документалістики, телевізійного та радіовиробництва, фактчекінгу

Орієнтація на практичну роботу журналіста — навчання, наближене до принципів роботи в реальній редакції

Низка міжнародних викладацьких проєктів з університетами Європи та США, залучення до викладання закордонних викладачів та практиків

Співпраця з Програмою ім. Фулбрайта, залучення до викладання найкращих американських гостьових лекторів

Серед випускників знані журналісти, редактори та медіаменеджери: працівники редакцій BBC, «Голос Америки», «Радіо Свобода», «Німецька хвиля», «Ліга», НВ, «Настоящее Время» та інших

Стажування студентів у міжнародних та загальноукраїнських медіа, відділах комунікації урядових департаментів та міністерств

Унікальне професійне середовище Могилянської школи журналістики

Конкурс

Прохідні бали у минулому році
159.4
на бюджет
131.0
на контракт

Відеопрезентація

Додаткові презентаційні матеріали

Навчальний план

Стипендії від грантодавців

Стипендія імені Марти Коломиєць для молодих жінок, які навчаються в Школі журналістики КМА

Об’єднаний студентський стипендіальний фонд

Стипендія родини Позняків

Премія ім. Миколи Кравця

Контактна особа

Іванова Світлана Петрівна

Координатор набору