061. Журналістика
Освітня програма: Журналістика
Найоперативніший зв'язок, вичерпна інформація і відповіді на будь-які питання:
https://www.facebook.com/MohylaJSchool/
Могилянська школа журналістики – унікальний освітній центр, що поєднує теоретичну підготовку, досвід практичної роботи і ґрунтовні дослідження в галузі масових комунікацій та журналістики.
Принципи навчання на магістерській програмі
Навчання через практику
За час навчання кожен студент створює кілька десятків індивідуальних та командних проєктів і журналістських матеріалів, серед яких статті, телевізійні та радіосюжети, документальні фільми, інтернет-проекти, журнали. Крім того, студенти проходять практику в провідних редакціях українських та закордонних медіа.
Високі стандарти професії
Від перших днів навчання викладачі спонукають студентів осмислювати та засвоювати цінності етики і професіоналізму, бути вимогливими до власної роботи та роботи колег, навчають всебічно й об’єктивно аналізувати складні ситуації та висвітлювати їх із усвідомленням можливих наслідків.
Дотримання вимог сучасності
У МШЖ відстежуються найновіші зміни в галузі та пропонуються знання і вміння, які не тільки відповідають сучасним вимогам, але й передбачають та враховують можливості подальшого розвитку журналістики.
Об’єкти вивчення або діяльності:
журналістика, нові медіа, мультимедіа, соціальні технології, комунікація, візуальні комунікації, медіавиробництво, цифрові технології, дезінформація, інформаційні впливи.
Цілі навчання:
комплексна підготовка журналістів, здатних створювати, редагувати, просувати та аналізувати медіаконтент різних видів медіа, в тому числі, конвергентних, а також розробляти дизайн та проводити медіадослідження для поглиблення експертних знань про медіа та кращого розуміння тенденцій розвитку медіаландшафту і суспільних процесів.
Теоретичний зміст:
теорії аудіо- та відеовиробництва, теорія мультимедійного тексту, нові медіа та цифрова культура, теорії медіадосліджень та методологія медіадосліджень, теорії, які дозволяють аналізувати медіаландшафт, глобальний та національний.
Фокус програми:
- медіавиробництво та цифрові інформаційні технології;
- візуальні медіа;
- дослідження проблем та тенденцій у медіасфері, аналіз інформаційних викликів, зокрема аналіз медіаконтенту на предмет деструктивних інформаційних впливів, пропаганди та дезінформації.
Програмні результати навчання
- Застосовувати знання сучасних теорій, концепцій у галузі медіадосліджень, журналістики і комунікацій.
- Розуміти сучасні процеси і виявляти нові національні та світові тенденції розвитку медіагалузі й критично оцінювати їх потенціал.
- Аналізувати онлайн-середовище, соціальні медіа та цифрові аспекти медіа й комунікацій, застосовуючи нові концепції, методологічні підходи та інструменти.
- Володіти навичками критичного аналізу медіаконтенту
- Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язання завдань спеціальності.
- Реалізовувати професійну діяльність у межах етичних і професійних стандартів.
- Виконувати професійну діяльність у правовому полі медіагалузі; в умовах конфлікту діяти, спираючись на принципи національної інформаційної політики.
- Здійснювати професійну діяльність, враховуючи особисту безпеку та дотримуватись інформаційної (цифрової) гігієни;
- Виявляти й оцінювати ефекти пропаганди, дезінформації та передбачати загрози шкідливого контенту.
- Вміти працювати з сенситивними темами: висвітлення конфліктів, переговорів і залагодження конфліктів, тероризму, радикалізації, релігійної та гендерної толерантності.
- Створювати власні теле-, аудіо-, відеоматеріали, анімаційні та мультимедійні продукти.
- Редагувати матеріали різних видів медіа (друкований, онлайн-текст, відео-, аудіоматеріали).
- Розуміти принципи діяльності систем збору та розповсюдження міжнародних новин, створювати контент про події у світі для різних платформ.
- Використовуючи знання з історії журналістики та документалістики, створювати колективні та індивідуальні документальні проєкти/фільми.
- Оцінювати реакцію аудиторії на медійні продукти, формувати стратегії професійної діяльності відповідно до потреб різних соціальних груп.
- Знати економічні принципи функціонування медіаорганізації та розуміти сучасні стратегії монетизації медіапроєктів.
- Застосовувати знання та вміння щодо використання інструментів управління та аналізу ефективності медіапроєкта.
- Вільно використовувати іноземну мову в професійній та науковій діяльності (в усній, письмовій, онлайн-комунікації).
- Демонструвати високу вербальну культуру журналіста та працівника медіагалузі.
- Реагувати на динамічні зміни медіасередовища, бути здатним самостійно оновлювати знання про технології, інновації та інструменти комунікації (в тому числі цифрові).